You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
Cevora, het opleidingsfonds voor het Aanvullend Paritair Comité voor Bedienden (PC200)
Werknemers van PC200 engageren om bij te leren via een reeks digitale tips
Graphic & digital design, campaigns & content marketing
We ontwikkelden de Cevora Taaltips in een aantrekkelijk design op een zeer toegankelijk online platform.
Geïnteresseerde bedienden ontvangen via een e-mailcampagne een uitnodiging om zich in te schrijven. Daarna ontvangen ze gedurende verschillende weken de Tips. Stap voor stap leggen ze een traject af, verbonden aan een thema zoals de Olympische Spelen, een sollicitatieprocedure, of nog iets anders.
Het engagement van de deelnemer wordt in 4 tot 8 etappes geactiveerd en de werknemer leert bij over the cloud, scherpt zijn/haar talenkennis aan (Frans, Nederlands, Engels of Duits) of leert the New World of Work kennen.
Een respons van meer dan 30 % getuigt van het succes van deze campagnes.